Τί είναι η εγγραφή;
Με την εγγραφή σας στο pharmcare.gr, έχετε τα παρακάτω πλεονεκτήματα:
Έχω κάνει εγγραφή, αλλά δεν έλαβα το e-mail επιβεβαίωσης. Τί μπορώ να κάνω;
Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να ελέγξετε το φάκελο "Ανεπιθύμητα" στο e-mail σας. Υπάρχει περίπτωση το e-mail επιβεβαίωσης της εγγραφής να έχει αποθηκευτεί εκεί. Αν εξακολουθήσετε να αντιμετωπίζετε προβλήματα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Τί ακριβώς είναι οι προσφορές;
Οι προσφορές είναι πακέτα προϊόντων τα οποία προσφέρονται σε τιμή ακόμα χαμηλότερη από ότι προσφέρεται το καθένα ξεχωριστά. Συνήθως υπάρχουν σε περιορισμένο αριθμό.
Πως μπορώ να κάνω την πληρωμή της παραγγελίας μου;
Η πληρωμή μπορεί να γίνει με 4 διαφορετικούς τρόπους:
Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να ανατρέξετε τη σελίδα μας “Τρόποι Πληρωμής”.
Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:
Τα προϊόντα δεν είναι όλα ετοιμοπαράδοτα και πρέπει υποχρεωτικά να προηγηθεί παραγγελία προτού γίνει η παραλαβή τους.
Πώς ξέρω ότι η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε;
Μόλις ολοκληρωθεί η παραγγελία σας θα σας σταλεί e-mail από εμάς, όπου θα επιβεβαιώνεται το ποσό και το περιεχόμενο της παραγγελίας. Επιπλέον, σε περίπτωση που επιλέξατε να πληρώσετε με αντικαταβολή, θα σας καλέσουμε για να κάνουμε μια τηλεφωνική επιβεβαίωση της παραγγελίας σας.
Πώς θα βρω το προϊόν που θέλω;
Τα προϊόντα μας είναι χωρισμένα σε κατηγορίες ανάλογα με τη χρήση για την οποία ενδείκνυνται. Επίσης είναι χωρισμένα και ανάλογα με την εταιρία παρασκευής, για τη διευκόλυνσή σας. Σε περίπτωση που δε βρίσκετε κάποιο προϊόν στην ιστοσελίδα μας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Σε πόσο χρόνο θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Οι παραγγελίες σας στο pharmcare.gr ολοκληρώνονται και αποστέλλονται το ταχύτερο δυνατό, κατα κανόνα την ίδια μέρα που πραγματοποιούνται, εφόσον έχουν γίνει μέχρι της 12:00 και έχει τακτοποιηθεί η πληρωμή τους μέχρι εκείνη την ώρα, αν πρόκειται για τραπεζική κατάθεση. Εσείς συνήθως παραλαμβάνετε το πακέτο την αμέσως επόμενη εργάσιμη μέρα, με εξαίρεση τους νησιώτικους προορισμούς, όπου συνήθως χρειάζεται 1-2 εργάσιμες μέρες παραπάνω. Για προορισμούς δυσπρόσιτους ή δύσβατους, ενδέχεται η παράδοση να καθυστερήσει παραπάνω και να χρειαστεί ο τρόπος πληρωμής της παραγγελίας σας να γίνει αποκλειστικά μόνο μέσω αντικαταβολής. Σε μία τέτοια περίπτωση, θα έρθουμε σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί σας για να σας ενημερώσουμε. Εναλλακτικά, μπορείτε αν σας διευκολύνει να παραλάβετε την παραγγελία σας απο το κατάστημά μας, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας που θα έχουμε μαζί σας.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν ξεκινήσει η αποστολή της (στην περίπτωση αυτή θα έχετε ενημερωθεί και με e-mail). Σε περίπτωση που έχει ήδη γίνει η αποστολή και εξακολουθείτε να επιθυμείτε την ακύρωσή της, επιβαρύνεστε μόνο με τα μεταφορικά έξοδα της αποστολής και της επιστροφής των προϊόντων σε εμάς.
Πως μπορώ να προσθέσω ένα προιόν, αφού έχω ολοκληρώσει την παραγγελία μου;
Εφόσον η παραγγελία δεν έχει αποσταλεί ήδη απο εμάς, μπορείτε να κάνετε αλλαγές στην παραγγελία σας είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email. Αν ενδιαφέρεστε μόνο να προσθέσετε κάποιο προϊόν, μπορείτε να κάνετε επαναληπτική παραγγελία με τα ίδια στοιχεία και εμείς θα φροντίσουμε να τα προσθέσουμε στην πρώτη παραγγελία σας.
Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;
Το pharmcare.gr δέχεται την επιστροφή προϊόντων ή και ολόκληρης της παραγγελίας εντός 14 ημερολογιακών ημερών υπό ορισμένες προϋποθέσεις, με έξοδα αποστολής που επιβαρύνουν τον πελάτη. Επιστροφές σε βρεφικά γάλατα κατα κανόνα δεν γίνονται δεκτές, λόγω της ευαίσθητης φύσης του προιόντος.
Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να ανατρέξετε τη σελίδα μας “Επιστροφές Προϊόντων”.
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ( +30 2311 242 648) τις εργάσιμες μέρες, 9.00 με 14.00 ή μέσω e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. . Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και στα Αγγλικά, Ιταλικά και Ρώσικα. Θα φροντίσουμε να σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατόν.
Τι γίνεται αν ένα προϊόν που έχω αγοράσει από εσάς παρουσιάσει βλάβη εντός της εγγύησης;
Στην περίπτωση αυτή, αναλαμβάνουμε με δικά μας έξοδα την αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος, εφ’ όσον καλύπτεται από τους όρους της εγγύησης της κατασκευάστριας εταιρίας. Ανάλογα με την περίπτωση, εσείς ενδέχεται να χρεωθείτε μόνο με το κόστος της μεταφοράς του προιόντος προς εμάς.
Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;
To pharmcare.gr υποστηρίζει τη λειτουργία με ασφαλείς κρυπτογραφημένες συνδέσεις με το πρωτόκολλο ασφαλείας SSL 256bit. Θεωρούμε κάθε πληροφορία που παρέχει ο χρήστης σχετικά με τα προσωπικά του δεδομένα ή την παραγγελία του απόρρητη και ευαίσθητη. Κατα συνέπεια, δεσμευόμαστε πως δε πρόκειται να δημοσιοποιήσουμε, ανταλλάξουμε, αποκαλύψουμε ή χρησιμοποιήσουμε κάπως αλλιώς τα προσωπικά στοιχεία του Πελάτη χωρίς την συγκατάθεση του.
Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να ανατρέξετε τη σελίδα μας “Όροι Χρήσης”.